divendres, 31 de gener del 2014

Love song


There are times when I don't know where I stand (oh, sometimes)- Hi ha vegades quan no sé on em mantinc (Ah, de vegades) 
You make me feel like I'm a boy and not a man (oh, sometimes) -Em fan sentir que sóc un noi i no d'un home (Ah, de vegades)
There are times when you don't give me a smile (oh, sometimes)-Hi ha vegades quan vostè no em donen un somriure (Ah, de vegades)
I lie awake at night and worry for a while (oh, oh)- I mentir despert a la nit i preocupar-se per un temps (Ah, ah)


It's OK 'cause I know -Està bé perquè sé
You shine even on a rainy day and -Vostè brillar fins i tot en un dia plujós i 
I can find your halo - Que puc trobar la seva Aurèola
Guides me to wherever you fall -Em guia a allà on t'enamores
If you need a hand to hold - Si necessites una mà per sostenir
I'll come running, because -Vaig a venir corrent, perquè
You and I won't part till we die - Vostè i jo no part fins que morim
You should know -Vostè ha de saber
We see eye to eye, heart to heart. -Veiem ull a ull, cor a cor.



There are times when I cry 'cause you shed no tears (oh, sometimes) -Hi ha vegades que quan vaig plorar perquè no plorar (Ah, de vegades)
Your mind's so far away but your body's right here (oh, sometimes) -la seva ment tan lluny però del seu cos aquí (Ah, de vegades)
There are times when I just walked out your door (oh, sometimes) -Hi ha temps quan només vaig sortir per la porta (Ah, de vegades)
And thought I'd never get to see you anymore (oh, oh) -I pensava que mai no arribaria a veure't ja (Ah, ah)





It's OK 'cause I know -Està bé perquè sé
You shine even on a rainy day and -Vostè brillar fins i tot en un dia plujós i 
I can find your halo - Que puc trobar la seva Aurèola
Guides me to wherever you fall -Em guia a allà on t'enamores
If you need a hand to hold - Si necessites una mà per sostenir
I'll come running, because -Vaig a venir corrent, perquè
You and I won't part till we die - Vostè i jo no part fins que morim
You should know -Vostè ha de saber
We see eye to eye, heart to heart. -Veiem ull a ull, cor a cor



Woah... woah...
Oh sometimes  -(Ah, de vegades)
Woah... woah...



Wherever you fall -Allà on vostè es cau
If you need a hand to hold - Si necessites una mà per sostenir
I'll come running, because-  Vaig a venir corrent, perquè
You and I won't part till we die -Vostè i jo no part fins que morim
You should know -Vostè ha de saber
We see eye to eye, heart to heart. -Veiem ull a ull, cor a cor




I can find your halo - Que puc trobar la seva Aurèola
Guides me to wherever you fall -Em guia a allà on t'enamores

About story: is a man in love who is willing to wait for your love forever

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada